CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 1, 2011

miss all of u damn much.....

hye korang yg setia membaca belog class kita ni..
thank you very2 much....
ekceli la kan..
aku sebenarnye tak tahu nak tulis ape..
sbb idea aku lebih banyak di curah kan untuk belog aku sendiri..
korang mesti dah tau kan..
same jgk mcm zila...
sbb ape yg aku tau...
org yg rajin untuk meng"UPDATE" belog ni..
hanyalah kami berdua..
rajin tak rajin la..
untuk kami mengUPDATE belog ni..
kalau rajin..
4sure dah bnyak entry...
ni skit je ko..
jd.. aku teramat la mengharapkan jasa baik korang2 sume..
kepada sesiapa yg nak berkongsi cerita tu,,,
korang boleh la tulis kat sini...
tak de larangan nye..
korang sendiri pun dah tau kan email n pasword belog ni..
jd ape susah.. just kelik tu.. kelik ni.. taip tu,, taip ni...
da siap..
terhasil la cerita korang kat sini...
aku pun dah tak tau da nak ckp pe lg..
btw..
miss u all damn much.. hope dpt jumpe kat skola nnt..
miss all our memories kat skola dulu....

love,
WANIE xoxo...

1 comment: